Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sonia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ενισχυμένο ημιμόνιμο μανικιούρ. Δεν μου έχει τύχει ποτέ ξανά τόσο χάλια! Την επόμενη κιόλας μέρα σε ένα νύχι ξεφλούδισε. Την επόμενη και άλλα. Και μετά από μόλις 7 μέρες έχουν φουσκώσει τα υπόλοιπα. Λυπάμαι πολύ χρονιαρες μέρες. Μπορώ να βάλω και φωτογραφία αν χρειαστεί. Η αδερφή μου πήγε 2 φορές να φτιάξει ξανά δύο νύχια. Μακριά.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Φιλικό περιβάλλον
Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ικανοποίηση μου
Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Και ήδη το προτιμούν και οι φίλες μου
Θεου•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση κ δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Spa