Ζήτησα ένα απλό πεντικιούρ χωρίς χρώμα. Ικανοποιητική περιποιήση, ακολουθήθηκαν οι οδηγίες που έδωσα, ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Θα ξαναπήγαινα.
Πεντικιούρ
Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικο αποτελεσμα! Ειχα κλεισει ραντεβου για ημιμόνιμο με τη Χριστίνα η οποια εκανε φοβερη δουλεια και με διαρκεια. Εχω ηδη κλεισει το επομενο ραντεβου μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ερη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Μαρία και ευγενική. Ωραίο περιβάλλον και εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΙΡΗΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση φιλικό περιβάλλον μεγάλη ποικιλία σε χρώματα κ σχέδια!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κορινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεύτερη φορά ημιμονιμο, συνήθως κάνω απλό μανικιούρ! Το αποτέλεσμα κ τις 2 φορές εκπληκτικό! Μετά απο 20 μέρες το μανικιούρ ήταν αψεγάδιαστο, σαν να έγινε χθες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο