Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και από το μανικιούρ ημιμονιμο και από το πεντικιούρ ! Το γαλλικό ήταν πολύ προσεγμένο και όμορφο και υπήρχε επαγγελματισμός και όμορφη ατμόσφαιρα!
Θα ξαναπάω σίγουρα !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μάιρα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χωρος, τα κορίτσια ευγενέστατα κ με επαγγελματισμό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιωτα •Lash Lift
Effie•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό το αποτέλεσμα με την Χριστίνα για ακόμη μια φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
Αργυρώ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό το πεντικιούρ! Πολύ ωραία ατμόσφαιρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιωτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αργυρώ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικα και φιλικά. Εξαιρετική η Χριστίνα με την οποία έκανα συντήρηση ακρυλικού στα χέρια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών