Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ
Μαιρη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος, ευγενικό προσωπικό και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας — το Meli στην Αργυρούπολη είναι το αγαπημένο μου ινστιτούτο! Μια εμπειρία περιποίησης που αξίζει να δοκιμάσεις.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ
Μαρία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενική εξυπηρετηση κ χωρίς αναμονή
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Alexandra•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα ραντεβού για συντήρηση και έμεινα ενθουσιασμένη! Ο χώρος ήταν καθαρός, το προσωπικό ευγενικό και το αποτέλεσμα στα νύχια μου τέλειο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Συντήρηση Νυχιών
Ίνα Γ.•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι πάρα πολύ καλή στη δουλειά της, πολύ σοβαρή και ευγενική!