Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος μικρός αλλά προσεγμένος χώρος με λεπτομέρεια! Άψογη εξυπηρέτηση με καφέ και προσωποποιημένο νερό. Άψογη επαγγελματία και πολύ επαγγελματίας η Χριστίνα .
Θα το επισκεφτώ ξανά σίγουρα σύντομα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Χώρος πεντακάθαρος και η Μαρία πάντα ευγενική και εξαιρετική στη δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο