Πολύ σωστοί επαγγελματίες, όμορφο περιβάλλον και πολυ καλη δουλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κάλλα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα !
Εξυπηρετήθηκε από Ελένη Χριστιανού•Πιάσιμο Μαλλιών
Πουλατσιδου•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθυστέρηση 15 λεπτά στο ραντεβού χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση. Επίσης, ζήτησα στο μανικιούρ γαλακτερο χρώμα , και η τεχνητρια μου πρότεινε να κάνω την ενισχυμένη βάση, χωρίς να με ενημερώσει για το παραπάνω κόστος της υπηρεσίας!Δυσαρεστη εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Γεωργιακάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο