Εξαιρετική καταρτισμένη δουλειά, άψογη εξυπηρέτηση από το πρώτο ραντεβού και συνεχίζουν..
Ο χώρος ζεστός και πεντακάθαρος!!
Εμπιστοσύνη, συνέπεια και εξαίρετο αποτέλεσμα είναι οι λέξεις που περιγράφω για αυτό το χώρο και ξέρω ότι δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη και σεβασμό για όλους..
Κορίτσια μου, σας ευχαριστώ για την τόση αγάπη και αφοσίωση σε ότι κάνετε!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Elsa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν τέλεια!!!Το προσωπικό πολύ καλό και τα νυχια πολύ όμορφα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κάλλα•Μανικιούρ
Στελλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό αποτέλεσμα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νούλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματική εξυπηρέτηση και ωραία νυχάκια!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μανουσάκη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχη εμπειρία το λέιζερ! Δεν πονάει καθόλου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάσια Διακοσάββα•Αποτρίχωση με Laser