Ωραίος χώρος..αν σε καθυστερησουν πέντε λεπτά το απολαμβάνεις γιατί είναι πολύ περιποιητικες..Σήμερα πήρα καφέ.. νερό, κουραμπιέ,και μελομακάρονα!! Τις αγαπώ!!!Η Αγγελική καταπληκτική!!μου προτείνε χρώμα στα νύχια που μου αρεσε παρα πολύ! !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Γεωργιακάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Renia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κάλλα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευαγγελία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο ψαλίδι του Ηρακλειου!
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία Ορφανού•Γυναικείο Κούρεμα
Βασιλική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα και αυτή τη φορά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική Γεωργιακάκη•Πεντικιούρ
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπράβο στα κορίτσια για ακόμα μία φορά!!! Όλα τέλεια!Σας ευχαριστώ!