ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ / ΓΛΥΚΙΑ /ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΑΡΗ Η ΑΛΙΚΗ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.
ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΤΑ (ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ) Η ΜΙΑ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΘΑΥΜΑΣΙΑ.
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΣΗΜΕΡΑ.
Θεραπείες Παραφίνης
Ιωαννα Ξ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μεγάλη και ανανεωμενη ποικιλία στα χρώματα, ωραία ατμόσφαιρα για μεσημέρι, καθαρή και προσεκτικη δουλειά!