Όλα τέλεια η εργασία αλλά και η ώρα του ραντεβού δεν περιμένεις
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παυλίδου•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χρύσα Μ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος, με ωραίο κλίμα και πολύ καλή εξυπηρέτηση από όλα τα κορίτσια! 🌈
Συντήρηση Νυχιών
Κωνσταντίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας όμορφος, προσιτός χώρος ,έτοιμος να σε υποδεχτεί για διάφορες υπηρεσίες ομορφιάς κ κακόπισμού.Όλο το προσωπικό έχει σωστή επαγγελματική τυπική συμπεριφορά...αξίζει μια επίσκεψη σαν δώρο στον εαυτό σας- ψυχοθεραπεία!
Μανικιούρ
ΜΑΡΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστος χώρος και εξυπηρετικό προσωπικό με εμπειρία σ αυτό που κάνει.