Υψηλη ποιοτητα, αψογη εξυπηρετηση, υπεροχη ατμοσφαιρα. Ολα οσα ζηταω σε ενα μερος, το manu!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eftychia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστινα και ολα τα κοριτσια υπεροχες! Δε θα μπορουσα ποτε να ζητησω κατι περισσοτερο απο την ποιοτητα των υπηρεσιων που προσφερουν και τη μοναδικη ατμοσφαιρα που δημιουργουν!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eftychia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστινα και ολα τα κοριτσια υπεροχες! Δε θα μπορουσα ποτε να ζητησω κατι περισσοτερο απο την ποιοτητα των υπηρεσιων που προσφερουν και τη μοναδικη ατμοσφαιρα που δημιουργουν!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eftychia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα και έμεινα πολύ ευχαριστημενη με το αποτέλεσμα!
Πολύ καλή εξυπηρέτηση ευγενικό προσωπικό και το συστήνω ανεπιφύλακτα!