Το αποτέλεσμα ήταν αψογο και όλη η εξυπηρέτηση φανταστική
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όπως κάθε φορά το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Irena•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη υπηρεσία!
Μανικιούρ
ELEANNA•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα ήταν τέλεια 🤩
Παπαδόπουλου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, και για πεντικιούρ και για μανικιούρ (απλό και ημιμόνιμο). Ο χώρος καθαρός κι ευχάριστος, τα κορίτσια πάντα ευγενικά, η Σελίνα φοβερή επαγγελματίας.