Πολύ καλό μαγαζί όμορφος χώρος και τα κορίτσια όλα τέλεια.Εχω κλείσει ήδη δεύτερο ραντεβού
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Dimitra•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Πεντικιούρ
Achilleas•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μανικιούρ και πεντικιούρ που μου εχουν κάνει ποτέ. Χώρος υπέροχος πολύ ωραία διακοσμημένος και πολύ καθαρός. Τα κορίτσια όλα ευγενέστατα. Επαγγελματισμός. Μπράβο σας! Θα ξαναπάω εννοείται!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🫶🏻🫶🏻 τελεια οπως παντα!!!
Μανικιούρ
Ioli•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα. Ωραία μουσική, ησυχία, κεράσματα και η Κωνσταντίνα αστέρι