Όλα τα κορίτσια, αλλά και η Κωνσταντίνα ακόμη περισσότερο, άψογες στη δουλειά τους! Για το περιβάλλον, την άνεση που σου εμπνέουν και την φιλικότητα, τι να πω! Μπράβο στο μοναδικό περιβάλλον που έχετε δημιουργήσει!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eftychia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια, αλλά και η Κωνσταντίνα ακόμη περισσότερο, άψογες στη δουλειά τους! Για το περιβάλλον, την άνεση που σου εμπνέουν και την φιλικότητα, τι να πω! Μπράβο στο μοναδικό περιβάλλον που έχετε δημιουργήσει!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eftychia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια, αλλά και η Κωνσταντίνα ακόμη περισσότερο, άψογες στη δουλειά τους! Για το περιβάλλον, την άνεση που σου εμπνέουν και την φιλικότητα, τι να πω! Μπράβο στο μοναδικό περιβάλλον που έχετε δημιουργήσει!