Άψογη εξυπηρέτηση, όπως πάντα.
Ή Ια ήταν πολύ ευγενική, άψογη στη δουλειά της. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη και με το μανικιούρ και το πεντικιούρ.
ELENI•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες και ευχάριστος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΙΑ •Μανικιούρ
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, τίποτα δεν άλλαξε στο περιβάλλον, επαγγελματισμό, κλίμα στο Manu Nail Room. Ευχαριστώ την Κωνσταντίνα και όλα τα κορίτσια γι αυτό που προσφέρουν σταθερά!
Μανικιούρ
Eftychia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα σε μανικιούρ και πεντικιούρ !