Απαράδεκτο ! Μου έκαναν αφαίρεση ημιμονιμου με τροχό και μου διέλυσαν τελείως ένα νύχι μου !!!! Εξαιτίας λοιπόν της κάκιστης ικανότητας της συγκεκριμένης υπαλλήλου εγώ χρειάζομαι 3 μήνες αποκατάστασης μέχρι να ουσιαστικά να μεγαλώσει το νύχι μου !! Απαράδεκτο !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΙΛΝΤΑ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
chryssa•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πανεμορφο περιβαλλον,ευγενεστατο προσωπικο ..🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΙΛΝΤΑ •Πεντικιούρ
Δεσποινα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά ευγενικό, φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό. Η Βασιλική πολύ καλή και προσεκτική στη δουλειά της, έδωσε ωραίο σχήμα και καθάρισε πολύ σχολαστικά τα νύχια μου. Άψογο μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •Μανικιούρ
Βίκυ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερά υψηλές υπηρεσίες, ωραίο περιβάλλον και ηρεμία. Η Ία όπως πάντα, απλώς εξαιρετική!