Excellent!!! Great result- attention to detail! Thank you Connie!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλές τιμές και πολυ καλή δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Maro•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλες οι τεχνητριες είναι αέρια κατάρτισμενες. το κλίμα εξαιρετικό και καθαρό. και όλοι εξαιρετικά ευγενικοί. στα μπόνους ο καφές με το γλυκάκι που προσφέρουν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •Συντήρηση Νυχιών
Ευστράτια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες ! Ευχαριστούμε 🙏