Το αποτέλεσμα είναι εντάξει. Κατά τη διάρκεια του μανικιούρ μου μάτωσαν αρκετά δάχτυλα, η υπάλληλος απέδωσε το γεγονός αυτό στο ότι ήδη είχα ταλαιπωρήσει τις παρανυχίδες μου ενώ δεν απολύμανε άμεσα την περιοχή που είχε ματώσει. Επίσης στην ελάχιστη αλληλεπίδραση που είχα μαζί της ένιωσα ότι η διαδικασία της ήταν οριακά αγγαρεία. Λόγω του ότι το αποτέλεσμα ήταν απλά ένα οκ μανικιούρ αλλά δεν με έκαναν να νιώσω πολύ καλά, δεν θα το ξανά επέλεγα.
Μανικιούρ
Eirini•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο καθαρό περιβάλλον! Κ; ο εξαιρετική δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Έλσα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, τις εμπιστεύομαι απόλυτα! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λιόλιου Βασιλική •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον είναι ήρεμο, όμορφο και καθαρό όσο κόσμο και αν έχει. Δεν με καθυστέρησαν καθόλου, η ποιότητα των υπηρεσιών είναι αισθητικά υψηλού επιπέδου και το αποτέλεσμα διαρκείας ακόμα και στο απλό μανικιούρ (εντός των φυσιολογικών ορίων φυσικά).
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικά κορίτσια καθαρό περιβάλλον και εξαιρετική δουλειά και αποτελεσμα