Πήγα πρώτη φορά για μανικιούρ-πεντικιούρ με απλό βερνίκι.
Με πρόσεξαν πολύ, έδωσαν σημασία στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα είναι εξαίσιο!! Θα ξαναπάω σίγουρα!!
Μπράβο !!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΑΛΛΙΟΠΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Professional, Creative, Attention to detail, just Excellent!
Πεντικιούρ
Μαρια Ζ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Aliki K.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον και εξυπηρέτηση!!!
Μανικιούρ
Melina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματιες, φιλικο περιβαλλον, ανεπιφυλακτα το συνιστω