Καταπληκτικο ημιμονιμο μακιγιαζ σε πολυ ομορφο και ευχαριστω περιβαλλον με τεχνητριες που εστιαζουν στη λεπτομερεια. Ηταν η πρωτη φορα που πηγα τυχαια και θα γινει το νεο μου nail salon στην Αθηνα! Επισης πολυ καλη εξυπηρετηση στα ραντεβου. Εξαιρετικο
Εξαιρετικός χώρος, φιλόξενος, καθαρός με άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό. Κάθε φορά που πηγαίνω φεύγω με χαμόγελο και τέλεια νύχια!
Μανικιούρ
Alexandra•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά όπως πάντα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λιανα Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, εντυπωσιακή δουλειά, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι τεχνήτριες αντιλαμβάνονται αμέσως τις ανάγκες μου και το αποτέλεσμα είναι κάθε φορά άψογο. Ευχαριστώ πολύ!