ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΑ ,ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ...ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ .... ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ !!!!
Μανικιούρ
Γιουβανογλου•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες! Ευγένεια και ωραία μουσική!