Είμαι πολυ ευχαριστημένη με το manu nail room. Είναι η δεύτερη φορα που επισκέφτομαι το χώρο και πραγματικά η εμπειρία ήταν εξαιρετική. Προσεγμένη υπηρεσία, ωραίος χόρος, επαγγελματισμός και τέλειο μανικιούρ. Συστήνω!
Μανικιούρ
Athina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
I love it
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια Δ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Christina is amazing at her job. Enjoyed both the process and the result!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Chrysi•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστίνα και όλα τα κορίτσια, υπέροχες! Ευχσριστώ για τη μοναδική περιποίηση, όπως κάθε φορά, και για την υπέροχη ατμόσφαιρα που δημιουργείτε! ❤️