Η καλύτερη επιλογή, η Αννελη φανταστική όπως πάντα!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΑΛΙΚΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κατια αψογη επαγγελματιας και ανθρωπος, οπως παντα! Δεν εχω μετα απο 1 χρονο καμια αμφιβολια για κανενα απο τα κοριτσια, οτι αυτο που κανουν το κανουν με αμεριστη αγαπη και επαγγελματισμο!