Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
1813 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ήθελα να δώσω άλλη μία ευκαιρία στο Mano και έκλεισα ραντεβού για μανικιούρ και πεντικιούρ. Δυστυχώς, το μανικιούρ μου δεν κράτησε ούτε μία εβδομάδα, το υλικό άρχισε να ξεφλουδίζει μετά από λίγες ημέρες. Το ίδιο συνέβη και με το πεντικιούρ μου, αφού το ημιμόνιμο τζελ άρχισε να ξεκολλάει από τα νύχια. Κατά τη γνώμη μου, αυτό οφείλεται στην ανεπαρκή προετοιμασία πριν από την εφαρμογή. Κάνω τακτικά μανικιούρ/ πεντικιούρ σε άλλο κατάστημα στα πεύκα και δεν είχα ποτέ παρόμοιο πρόβλημα.
Η Κωνσταντίνα οπως πάντα ηταν καταπληκτική
Όλα τέλεια όπως πάντα!
Άψογη Στέλλα όπως πάντα!
Ολα τέλεια !!!!