Είμαι πολύ ευχαριστημένη & εγώ & η κόρη μου! Τα κορίτσια ευγενέστατα! Τηρούν τους κανόνες υγιεινής!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μ.Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από τα λίγα μαγαζια που εχω παει και κανουν πεντικιουρ ,με γνωμωνα τη φροντιδα των ποδιων. Τουλαχιστον για μενα που το χρωα ειναι δευτερευον ,ειναι πραγματικη απολαυση και χαλαρωση
Πεντικιούρ
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογοι επαγγελματιες, περιποιημένο περιβάλλον και η καθαριότητα των εργαλείων κ του χώρου εινσι σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist •Πεντικιούρ
Angie•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο ινστιτούτο!!πολύ ωραία ατμόσφαιρα και το πεντικιούρ τέλειο κορίτσια!!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Xenia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια! Πάντα κάνουν φανταστική δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια.