Το μανικιούρ καταστημα αυτο ειναι το καλυτερο μεχρι τωρα και συγκεκριμένα στα νύχια μανικιουρ-πεντικιούρ πολυ καλη η δουλεια τους χωρις κανενα προβλημα. Επισης, προθυμοι και ανοιχτοι στην επικοινωνια και φροντίδα για εσενα!!
Μανικιούρ
Χριστιάνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σόνια•Μανικιούρ
ΑΡΓΥΡΩ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες!
Μανικιούρ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογα όπως κάθε φορά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σόνια•Μανικιούρ
Diamantopoulou•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΘΩΜΑΗ•Θεραπευτικό Μασάζ