Amazing mani & pedi! All very friendly and caring. Thanks again 🤩
Μανικιούρ
Lena•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το συγκεκριμένο κατάστημα 1η φορά και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη!!!
Η Στεφανία που περιποιήθηκε τα νύχια μου είναι πραγματικό ταλέντο!!!
Όπως και η κυρία Θωμαή, που είχα την τύχη να γνωρίσω, είναι επαγγελματίας με όλη τη σημασία της λέξης!!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και θα σας ξανά επισκεφτώ πολύ σύντομα για την περιποίηση των άκρων αλλά και των φρυδιών μου!!!
Μανικιούρ
Μελίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ΤΟΠ και τα κορίτσια απίστευτα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΘΩΜΑΗ•Μανικιούρ
KONSTANTINA•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
…..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΘΩΜΑΗ•Βαφή Φρυδιών και Βλεφαρίδων