Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Επαγγελματισμος, συνέπεια, ευγένεια, εξυπηρετηση, κανόνες υγιεινής και χαμογελο! Value for money! Συνεχίστε έτσι...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΜΑΡΙΑ•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ο χώρος πολυ όμορφος και τα κορίτσια εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ντόρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σμαράγδα•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά και τις εμπιστεύομαι απόλυτα καθώς κανω τα νυχια μου περιπου ενα χρόνο εκει!! ❤️❤️ Εξαιρετικη εξυπηρέτηση και κάθε φορά περναμε πολυ ωραια!! ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χαρά•
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελένη•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα και πολύ προσεκτικά τα κορίτσια σε όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κοβατσεβιτς•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεγμένη δουλειά και ωραίο αποτέλεσμα ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ντόρα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο