Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
cm•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Πεντικιούρ
ΞΕΝΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά! Η Χριστίνα και όλα τα κορίτσια είναι χαμογελαστά και σε υποδέχονται σε έναν όμορφο διαμορφωμένο χώρο.
Το μόνο αρνητικό του καταστήματος είναι οτι δεν υπάρχουν ανεμιστηράκια για την συλλογή της σκόνης με αποτέλεσμα να σταματάμε το μανικιούρ μιας και όλη η σκόνη απο την διπλανή πελάτισσά ερχόταν σε εμάς.!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια κάνουν πολυ καλη δουλειά , απλα θα ηθελα να ειναι λιγο πιο καθαρές στη δουλεια . Η πετσέτα να ειναι σε σακούλα και να την ανοίξουν μπροστά στα ματια της πελατησας , να βαζουν detol στα εργαλεία που χρησιμοποιούν .