Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το χώρο για σχήμα-χρώμα απλό στα χέρια κ πεντικιούρ απλό χρώμα. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πολύ ευγενική κ καλή στη δουλειά της, αλλά τα μανό που χρησιμοποίησε ήταν παλιά, κολλωδη κ γενικά για ένα σχήμα-χρώμα που χρεώνουν 8€ έπρεπε να ντρέπονται που τα χρησιμοποιούν. Το αποτέλεσμα μετά από 4 ώρες είναι απαίσιο. Έχει τραβηχτεί το μανό σε διάφορα σημεία κ πρέπει να πάω να τα ξανακάνω. Σίγουρα όχι στο συγκεκριμένο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleanna•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γεωργία εγγύηση!!!Φοβερή όπως πάντα,άψογο αποτέλεσμα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σταυρούλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Όλγα στην δουλειά της!!!!
Πεντικιούρ
Σοφια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι πολύ καθαρό. Το περιβάλλον φιλικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο