Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Μυρτω•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η πρώτη μου εμπειρία ήταν πολύ καλή. Πολύ ευγενικές και πρόσφατες κοπέλες. Τα νύχια μου πολύ καλά. Απλά δεν άντεξαν πολλές μέρες. Αλλά η γενική εντύπωση ήταν πολύ καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φιλομενη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sonia•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές όλες οι κοπέλες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ραντεβού μονο για βάψιμο απλό πόδια.Προφανώς η τεχνίτρια το έκανε αγγαρεία.Βαψιμο σε αρκετή αποσταση απο το περίγραμα των νυχιών , της είπα να το διορθώσει και με αγνόησε.Επίσης πολύ άσχημο στρώσιμο του βερνικιού με αποτέλεσμα να φαίνεται η διαφορα στην κάθε στρώση και με εξωγκόματα.Στην πληρωμη με μετρητά φάνηκε νευριασμένη γιατί της έδωσα 50€ [10€ το βαψιμο] ενω της πρότεινα αν δεν είχε ρέστα να πλήρώσω με κάρτα.
Το πεντικιούρ ήταν απαίσιο.Δεν πρόκειται να πάω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •Πεντικιούρ
EΛΕΝΗ ΜΠ.•23 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το προσωπικό ευγενικό και φιλικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο