Άριστη εξυπηρέτηση, ευγενική η Μαριτίνα, εξαιρετική η παροχή υπηρεσιών της, εξαιρετικό το αποτέλεσμα της δουλειάς της στο μανικιούρ που έκανα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ
Χρύσα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπέροχα! Τα κορίτσια ευγενέστατα, χωρίς καμμία καθυστέρηση στο ραντεβού μου! Η τεχνητρια πρόθυμη να με ακούσει και να κάνει το καλύτερο για την ευαισθησία που έχω!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση,ευγενικό προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ελπιδα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τις προηγούμενες φορές είχα μείνει πιο ικανοποιημενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ