Εχω κανει μεχρι τωρα μανικιουρ με δυο διαφορετικεσ κοπελεσ και εμεινα πολυ ευχαριστημενη και τις δυο φορες. Θα το συνιστουσα ανεπιφυλακτα.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Eirini•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί σε πολύ καλό σημείο μέσα σε εμπορικό, με διαθεσιμότητα πάρκινγκ μπροστά.
Το απλό πεντικιούρ ήταν καλό και αποτελεσματικό. Έμεινα ικανοποιημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Πεντικιούρ
Ντανιέλλα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
παντα ολα ομορφα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ελινα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο