Όλα τα κορίτσια είναι άψογα στη δουλειά τους, ευγενικά και πάντα με χαμόγελο! Το αποτέλεσμα είναι άριστο και με διάρκεια! Ο χώρος είναι πολύ προσεγμένος και καθαρός όπως επίσης πολύ καθαρά είναι και τα εργαλεία τους! Έχω δοκιμάσει πολλά στην περιοχή αλλά σαν αυτό κανένα άλλο!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξανδρα Π.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
despina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Συντήρηση Νυχιών
Lia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη για ακόμη μια φορά. Γρήγορο και περιποιημένο αποτέλεσμα
Μανικιούρ
Vasso•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ok
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη •Συντήρηση Νυχιών