Πολύ φιλική, γρήγορη και με ωραίες ιδέες. Σίγουρα θα την προτιμήσω στο μέλλον
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Πόπη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά υπομονετική και με πολύ ελαφρύ χέρι, έκανε το πεντικιούρ μια ευχάριστη εμπειρία. Ευγενική κια προσηλωμένη στο πεντικιούρ φρόντιζε να με ρωτά τακτικά εάν με πονά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •Πεντικιούρ