Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χρυσάνθη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλη
Πεντικιούρ
στελλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι ευγενέστατα και ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους. Το περιβάλλον είναι φιλικό και αισθανεσαι μια πολύ όμορφη οικειότητα.
Αφήνομαι στα μαγικά χέρια της Κατερίνας με κλειστά μάτια, γιατί εκεί μέσα είναι γνώστες της τέχνης των νυχιών. Αληθινοί καλλιτέχνες!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Καρακαση Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό και ευχάριστο προσωπικό, με μεγάλη εμπειρία.
Συντήρηση Νυχιών
Α•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον, αξιοπρεπές πεντικιούρ. Έχουν αρκετές υπηρεσίες και δέχτηκαν να μου τριμμάρουν τα φρύδια ενώ δεν είχα ραντεβού. Μια χαρά, θα ξαναπάω :-)