Όλα ήταν εξαιρετικά, και η υπηρεσία, αλλά και ο χώρος και η συνολική εξυπηρέτηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία
Αναστασία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα
Βανα Χ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια επαγγελματίες είναι οι άνθρωποι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα
Αργυρω Κ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩷🩷🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντωνία
Αναστασια Μ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για αλλη μια φορα πολυ ευχαριστημένη. Σοβαρότητα, συνέπεια και σωστή εξυπηρέτηση από την Λιβανουρ. Στο κατάστημα εκτός του μανικιουρ πεντικιουρ απευθύνομαι και για αγορα καλλυντικών. Οτι εχω προμηθευτεί ήταν πολύ καλο και σε λογικές τιμες.