Τα συγχαρητήρια μου σε όλα τα κορίτσια που εργάζονται εκεί! Το περιβάλλον είναι πολύ φιλικό και κυρίως πεντακάθαρο! Φαίνεται πως αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν πάρα πολύ καλά! Μπράβο σας!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μανέ
Μάντυ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ίρις
Κατερινα Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ωραιος χωρος, πεντακαθαρος, ολα τα παιδια ευγενεστατα. Σου προσφερουν δωρεαν οτι καφέ θελεις. Μεγαλη ποικιλία στη λιανικη για ολες τις αναγκες.