Αντωνία is the best!!! Το ιαπωνικό μανικιούρ είναι τέλειο για όποιον θέλει να έχει περιποιημένα άκρα με απόλυτα φυσικό τρόπο χωρίς να υστερεί σε πολυτέλεια! Ανυπομονώ για το επόμενο ραντεβού μας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντωνία
Ιφιγενεια Σ.•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσα
Γεωργία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ότι καλύτερο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία
ΝΙΚΟΛΕΤΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άμεση και γρήγορη επιδιόρθωση νυχιού χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και πάντα θετική διάθεση!!!