Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Η Κατερινα πολυ καλη στην δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
Μαρκελλα•περίπου 19 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος! Τα νύχια μου έγιναν ακριβώς όπως τα ζήτησα, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Πολύ ευχάριστο κλίμα, καθαρός χώρος και άψογη εξυπηρέτηση. Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
Μαργαριτα•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, προσοχή στη λεπτομέρεια και ευγενικό προσωπικό. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και θα ξανακλείσω σίγουρα ραντεβού!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
Mar•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Πολύ όμορφος χώρος, ευγενική εξυπηρέτηση και προσεγμένη δουλειά στα νύχια. Το αποτέλεσμα βγήκε ακριβώς όπως το ήθελα και σίγουρα θα ξαναπάω. Τους προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
Μαργαριτα•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα από το πεντικιούρ και η Πέννυ είναι τέλεια 😛