Η Ελένη ήταν πολύ καλή στο πεντικιούρ και το μασάζ στο τέλος εξαιρετικό.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαριαλένα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου το επισκέπτομαι όταν υπάρχει τεράστια ανάγκη και αξίζει είναι ήρεμα τα κορίτσια η ατμόσφαιρα καθώς και ο επαγγελματισμός είναι άψογος!!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΜΑΚΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Πιάσιμο Μαλλιών
Αρετή•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή εξυπηρέτηση και καλοί επαγγελματίες
Πεντικιούρ
Ανδριανός•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ατμόσφαιρα μεταξύ των υπαλλήλων ήταν πολύ φιλική κάτι που γενικά εκτιμώ πολύ. Δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα της συντήρησης το χρωμα έκανε νερά το σχήμα δεν ήταν ίδιο σε όλα τα νύχια και μέσα σε 1 βδομάδα μου έχει φουσκώσει στο άνω μέρος ένα νύχι.