πολύ καλό αποτέλεσμα! καθαρό, φιλικό περιβάλλον και πολλή φροντίδα. μπράβο στα κορίτσια!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
VASILIKI•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα που μου έκανε τα νύχια ήταν πολύ συμπαθητική. Έκανα μανικιούρ και πεντικιούρ ημιμονιμο. Το πεντικιούρ μια χαρά, το μανικιούρ ωστόσο δεν κράτησε (άντεξαν μόνο τρεις μέρες). Επίσης το ραντεβού μου καθυστέρησε αρκετά (περίπου 30-40 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα). Παρότι δεν με πείραξε γιατί δεν βιαζόμουν φαντάζομαι ότι ίσως κάποιον άλλον να τον ενοχλούσε. Υποθέτω έτυχε. Ο χώρος θέλει βελτίωση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Mary•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγα για φρυδια και άνω χείλος και ηταν ολα εκπληκτικά. Πολυ προσεκτικές οι κοπελες. Θα το ξανα προτιμήσω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…
Antonia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα ήταν πολύ καλή στη δουλειά της, ο χώρος ήταν αδιάφορος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΘΗΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά όπως πάντα! Και η Αλεξάνδρα υπέροχη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel