Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Angela•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι η Δέσποινα ήταν εξαιρετική, πολύ ευγενική, πρόθυμη να με βοηθήσει
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μερόπη•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μου έκανε τα νύχια η Κατερίνα και έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Φαίνεται πως έχει γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος και πολύ όμορφος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δεσποινα•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν όλα υπέροχα!! TOP η Δέσποινααα, το καλύτερο γαλλικό ever ✨✨✨✨✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δεσποινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο