Τρομερό το μαγαζί. Τούμπανο. Γαμώ τα παιδιά δουλεύουν μέσα
Εξυπηρετήθηκε από Marinos•Κούρεμα Αντρικό
Christoforos•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω το μικρό μου και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το κούρεμα στα παιδιά. Ο Μαρίνος φοβερός στη δουλειά του επαγγελματίας. Ένας χώρος φιλικός ακόμα και για πιο μικρές ηλικίες. Να το προτιμήσετε.