Πήγα για κούρεμα και έμεινα πραγματικά πολύ ευχαριστημένος. Ήταν εξαιρετικά βοηθητικός και μου εξήγησε με λεπτομέρεια τι θα μπορούσα να κάνω. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο και το κλίμα πολύ άνετο. Σίγουρα θα ξαναπεράσω!
Εξυπηρετήθηκε από Marinos•Κούρεμα Αντρικό
Λευτέρης•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top
Εξυπηρετήθηκε από Marinos•Κούρεμα Αντρικό
Άγγελος•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένος
Εξυπηρετήθηκε από Marinos•Κούρεμα Αντρικό
Ευαγγελος•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τοπ
Εξυπηρετήθηκε από Marinos•Κούρεμα Αντρικό
Ακης•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος περιποίησης προσέφερε μια συνολικά πολύ θετική εμπειρία, με ζεστή ατμόσφαιρα και προσεγμένη εξυπηρέτηση. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και επαγγελματικό, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον να κατανοήσει τις ανάγκες μου και να προσφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ο χώρος ήταν καθαρός, οργανωμένος και άνετος, κάτι που έκανε την επίσκεψη ακόμη πιο ευχάριστη. Συνολικά, πρόκειται για ένα αξιόλογο μαγαζί που αφήνει μια αίσθηση ποιότητας και φροντίδας.