Εξυπηρετήθηκα άψογα και στην ώρα μου. Ο χώρος είναι πολύ καθαρός και το πεντικιούρ μου ήταν τέλειο και χαλαρωτικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Πεντικιούρ
Anastasia•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τοπ εμπειρία και φιλικό προσωπικό με ευχάριστη διάθεση για εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Συντήρηση Νυχιών
Anna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό περιβάλλον , εξαιρετική επαγγελματική δουλειά , προσιτές τιμές . great value for money
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ Αντρικό
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγένεια, θερμή υποδοχή, περιποιητικότητα, άριστη δουλειά, ευχάριστο κλίμα είναι μερικά από τα κορυφαία χαρακτηριστικά, συνυφασμένα με την υπηρεσία που έλαβα(ανδρικό μανικιούρ).
Ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το χώρο. Αναμφίβολα, το επόμενο ραντεβού μου θα είναι πάλι εκεί!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη•Μανικιούρ Αντρικό