Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Amazing!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριλένα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Alexandra•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα φανταστικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλγα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ismini•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μενω παντα πολυ ικανοποιημενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριανίκη•Πεντικιούρ
Τατιανα•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλο χάλια
Έγινε λάθος στο τι έπρεπε να μου κάνουν
Με τραυμάτισε στο πεντικιούρ αλλά κ στο μανικιούρ
Άλλα χρώματα έδειξα και άλλα χρώματα μου έκανε …
Το οποίο βέβαια χρώμα στα χέρια είναι όλο φουσκαλίτσες (μέσα σε δέκα λεπτά αφού έφυγα απ το κατάστημα)
Πολύ κακή δουλειά
Πολύ χάλια υλικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aurora•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Athanasia•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίος χώρος, προσεγμένος, με καταπληκτικό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βεργίνα•Πεντικιούρ