Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
LS•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχαριστημένη και για το μανικιούρ και από το πεντικιούρ!
Και οι δύο κοπέλες είναι πολύ εξυπηρετικές και έμπειρες! Μου άρεσε πολύ που είχαν πολλές επιλογές σε στυλ, χρώματα και σχέδια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lineda•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ημιμονιμο μανικιουρ με τη Μαρία απλά υπέροχη ευγενική και πολύ λεπτομερής στη δουλειά της...σίγουρα θα τα ξαναπούμε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
♡♡
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lineda•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Tina•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
προσεγμένος χώρος κι όλα πεντακάθαρα! φοβερό vibe!η Μαρία ήταν φοβερή!έκανε ακριβώς αυτό που ζήτησα κι ακόμη καλύτερα από αυτό που περίμενα.κλειστε ραντεβού με κλειστά μάτια! όμορφοι άνθρωποι!θα τα πούμε σύντομα!