Ωραίος χώρος, καθαρός και τα κορίτσια πολύ ευγενικά! Το αποτέλεσμα τέλειο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Πεντικιούρ
ΑΡΑΜΠΑΚΟΥ•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφος περιποιημένος χώρος,τα κορίτσια πολύ ευγενικά!Εξαιρετικές στην δουλειά τους!Έκανα πολύ ωραία νυχακια και περιμένω για την επόμενη φορά που θα τα κάνω πάλι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στέλλα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lineda•Μανικιούρ
Fotini•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πάρα πολύ ικανοποιημένη. Όλα τελεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lineda•Συντήρηση Νυχιών
Kέλλυ•21 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ πολύ ευχαριστημένη έκλεισα και για μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lineda•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο