Πολυ όμορφο περιβάλλον και πολυ καλή εξυπηρέτηση !!
Αντιγονη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν συνεπης στον χρονο. Ομως για την ολοκληρωση του πεντικιουρ χρειαστηκε να αλλαξουν 3 κοπελες καθως πηγαιναν σε πελατισσες που ερχοντουσαν μετα απο μενα. Επισης ενω δοθηκε μεγαλη εμφαση στο τριψιμο της φτερνας, δεν δοθηκε αντιστοιχα και στο πανω μερος της πατουσας με αποτελεσμα να παραμενει αγρια. Τελος το βαψιμο δεν εγινε οπως επρεπε με αποτελεσμα ενω η προτελευταια κοπελα ειχε περασει το βερνικι και ειχε στεγνωσει, ηρθε η τελευταια κοπελα και ξαναπροσθεσε βερνικι και στεγνωμα.
Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα ήταν υπέροχα! τεχνογνωσία συμπεριφορά και αποτέλεσμα!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωτση Νατάσσα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐⭐⭐⭐⭐
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα Γεροκώστα•
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
πέγκυ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα!συστήνω το ινστιτούτο ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα Γεροκώστα•Συντήρηση Νυχιών